התובע רזניק: "הפרקליטות תקיפה ועוצמתית יותר בגלל התקפות ראה"מ"

אסתי פלד 2 Comment on התובע רזניק: "הפרקליטות תקיפה ועוצמתית יותר בגלל התקפות ראה"מ"

"כתב החשדות כנגד ראש הממשלה קשה יותר ממה שהיה בזמנו כנגד אריה דרעי", כך אומר התובע במשפטו של דרעי, עו"ד יהושע רזניק בראיון לתוכנית 'פילפוליטיקה' | הפרקליטות: "אולי צריך לחזור לתקופה שבה הפרקליטים מדברים רק בבית משפט" | האזינו

יהושע רזניק צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

התובע במשפטו של אריה דרעי, והמשנה לפרקליט המדינה לשעבר, עו"ד יהושע רזניק התראיין היום (חמישי) לתוכנית 'פילפוליטיקה' בהגשת אבי בלום ויעקב ריבלין על חקירות ראש הממשלה והחשדות נגדו בהשוואה למשפטו של אריה דרעי.

האם האשמות נתניהו כנגד הפרקליות והתקשורת מזכירות את תקופת דרעי: "לא מזכיר. מכיוון שדרעי לא תקף את התקשורת כפי שתקף ראש הממשלה בזמן החקירה ובזמן החלטת היועמ"ש. אני זוכר שדרעי אמר שהמשפט יהיה קצר והיועמ"ש ייצא וידו על התחתונה. אני הגבתי. והעו"ד של דרעי עתר נגדי למה אני בטוח בראיות שביידי. ובית המשפט אמר שלא הייתי צריך להתבטא".

קמפיין הוא זכאי: "אז הרב אורי זוהר ערך סרט והראו את הבית שגרתי בו. אבל לא היו עוצמות של התקפות כאלו. אני גם הופעתי במשפט של יאיר לוי והוא לא התקיף כך אץ התקשורת".

תגובת הפרקליטות: "אנחנו חיים בעידן אחר בשונה ממה שהיה. זה גורם לכך שהפרקליטות מגיבה ביתר תקיפות ויתר עוצמה. אז היה מקובל שפרקליט מדבר רק בבית משפט.

ראש הממשלה משפיע: "כאשר ראש הממשלה משמיץ ללא הרף, יש לזה אפקט. יש קהל גדול ששומע את דברי ראש הממשלה בצמא ולא רק אצל התומכים המובהקים. אולי נחזור לימים הקודמים שהפרקליטות דיברה רק בבית משפט".

דרעי פחות חמור: "בית המשפט ובג"ץ אישר את ההרשעה בשוחד כנגד דרעי. מי שקורא את כתב החשדות זה נראה יותר גרוע ממה שנחשד אריה דרעי. היועמ"ש מדבר על סטייה מהשורה. ושימוש בתפקידו הציבורי כראש ממשלה. אפי' עו"ד שומרון אמר לנתניהו תיזהר שזה לא יראה דבר תמורת דבר גם הוא תפס את זה כסיטואציה של שוחד".

האזינו לראיון המלא:

צילום: פלאש 90


2 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    איך למען השם , שני יהודים חרדים כמו ריבלין ובלום רוקדים על הדם של נתניהו ,ועוד עם כזאת הנאה . מה גם אתם הצתרפתם לרוקדי הדם השמולנים? אתם לא יודעים שאיצל הפרקליטות הכל נובע משנאה?